TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Istražite sve tehničke karakteristike DS 9, od njegovih dimenzija do dostupnih motora.

DIMENZIJE

Provjerite vrijednosti

Dužina


4934mm

Vanjska širina (s ogledalima / sa preklopnim ogledalima)


1932/2079mm

Vanjska visina


1460mm

Međuosovinski razmak


2895mm

Prednji prevjes


973mm

Stražnji prevjes


1066mm

Prostor za laktove ispred


1481mm

Prostor za laktove straga


1451mm

Dužina prtljažnika


1027mm

Širina prtljažnika


1137mm

Korisna unutrašnja visina


453mm

Zapremina prtljažnika (u litrima)


510L

Broj mjesta


5

SNAGA I FLEKSIBILNOST Dostupni motori

Uživajte u izuzetnim performansama u savršenom skladu sa okolinom zahvaljujući priključnim hibridnim motorima E-TENSE i PureTech benzinu.

PureTech 225 Automatic

- 0 do 100 km / h za 8,1 sekunde

- Energija: benzin

- Maksimalna zapremina prtljažnika: 510 L

- Mjenjač: automatski

- Potrošnja: 6,9-7 litara / 100 km

- Emisije (WLTP¹): 155g - 159g CO₂ / km

E-TENSE 225

- 0 do 100 km / h za 8,3 sekunde

- Energija: hibrid-benzin

- Maksimalna zapremina prtljažnika: 510 L

- Mjenjač: automatski

- Potrošnja: 1,5 litara / 100 km

- Emisije (WLTP¹): 33g - 35g CO₂ / km

E-TENSE 4x4 360*

- 0 do 100 km / h: čeka odobrenje

- Energija: hibrid-benzin

- Maksimalna zapremina prtljažnika: 510 L

- Menjač: automatski

- Potrošnja: čeka odobrenje

- Emisije (WLTP¹): 49g CO₂ / km (zavisi od homologacije vozila)

 

 

* E-TENSE 4 × 4 360 bit će dostupan kasnije

DS 9 E-TENSE Užitak u vožnji fleksibilnog i moćnog benzinskog hibrida

DS 9 bit će dostupan s dvije priključne jedinice E-TENSE *: verzija sa 225 konjskih snaga i verzija sa 360 konjskih snaga sa pogonom na sva četiri točka, koja će biti dostupna kasnije. Elektromotor, koji se koristi u fazama ubrzanja i do 135 km / h, omogućava vam uživanje u kompletnom tišina na cesti i doživite novo iskustvo vožnje..

Domet vašeg priključnog hibridnog vozila može se razlikovati ovisno o različitim faktorima

Načini vožnje

Za volanom DS 9 na raspolaganju su vam dva načina vožnje: Comfort i Sport. U našoj verziji E-TENSE, iskoristite tri druga načina prilagođena vašem stilu vožnje.

Regenerativno kočenje

Kad usporite, kinetička energija točkova pretvara se u električnu. Na taj način produžujete autonomiju svojih baterija.

Mode E-SAVE

Ovaj vam način omogućuje rezerviranje energije za vožnju u 100% električnom načinu rada za posljednje kilometre putovanja. Na ovaj način omogućen pristup gradovima, čak i kada postoji ograničenje prometa.

UDOBNOST I PROSTOR Oličenje elegancije i udobnosti

SVI IMAJU SVOJI PROSTOR

Masaža, grejanje i hlađenje sedišta pružaju DS 9 vozaču i njihovim putnicima neuporedivu udobnost.

Sa dugim međuosovinskim razmakom od 2,89 metara, DS 9 ima prostran i udoban kokpit. Na zadnjim sjedištima, elegantan centralni naslon za ruke izrađen od kože Nappa, opremljen USB priključcima i omogućava vam kontrolu funkcija masaže.

AKUSTIČNA ATMOSFERA

Za DS 9, naši stručnjaci su razvili vrlo poseban koncept zvučne izolacije. Pored višeslojnog stakla sa zvučno izolovanom folijom, i karoserija je izrađena od tehnologije zavarivanja-lepljenja i uklanjanja vibracija, što stvara miran i bezbrižan ambijent u unutrašnjosti. Ovo istinsko remek-djelo dodatno naglašava čist zvuk koji reproduciraju Hi-Fi FOCAL Electra® sistem i njegovih 14 zvučnika.

USLUGE PO MJERI

Pravno obaveštenje

¹ * Prikazani podaci (kombinirane vrijednosti) o potrošnji goriva i emisijama emisija CO2 određeni su u skladu s novom globalno usklađenom procedurom ispitivanja lakih vozila Svjetski usklađenom procedurom ispitivanja lakih vozila WLTP. Najnoviji globalno usklađeni postupak ispitivanja homologacije WLTP-a omogućava pristup preciznijim podacima, jer uzima u obzir specifikacije svakog pojedinačnog vozila, uključujući svu opcionu opremu, što može imati značajan utjecaj na potrošnju goriva i emisiju CO2. Vrijednosti posebno ne uzimaju u obzir upotrebu i uslove vožnje, opremu ili opcije i mogu se razlikovati ovisno o obliku guma. Prikazane vrijednosti mogu se razlikovati od vrijednosti uzetih u obzir pri određivanju poreza i carina povezanih s vozilima, koje se (između ostalog) određuju na osnovu emisije CO2, jer se za njihovu procjenu mogu propisati drugi standardi. Više informacija o WLTP ovdje