-
Od57.658 KM uključujući PDV*Navedene cijene su isključivo informativnog karaktera.Zadržavamo pravo promjene informacija o cijenama bez prethodne najave.
-
Od72.757 KM uključujući PDV*Navedene cijene su isključivo informativnog karaktera. Zadržavamo pravo promjene informacija o cijenama bez prethodne najave.
-
Od56.233 KM uključujući PDV*Navedene cijene su isključivo informativnog karaktera. Zadržavamo pravo promjene informacija o cijenama bez prethodne najave.
-
OdKM uključujući PDV*Navedene cijene su isključivo informativnog karaktera. Zadržavamo pravo promjene informacija o cijenama bez prethodne najave.
-
Od86.243 KM uključujući PDV*Navedene cijene su isključivo informativnog karaktera. Zadržavamo pravo promjene informacija o cijenama bez prethodne najave.
-
Od110.418 KM uključujući PDV*Navedene cijene su isključivo informativnog karaktera. Zadržavamo pravo promjene informacija o cijenama bez prethodne najave.

EURO 6.2 NORMA
Europske norme "Euro" nameću pragove emisija koje automobili ne smiju prijeći. Granice se redovito spuštaju, a najnovije postavljene su standardom Euro 6.2.
Kao i prethodnih standarda, Euro 6.2 postavlja pragove emisije za sljedeće onečišćujuće plinove: NOx (dušikov oksid), CO (ugljični monoksid), fine čestice i neizgoreni ugljikovodici. Međutim, standard ne postavlja ograničenja na emisiju CO2.
Euro 6.2 standard vrijedi od rujna 2017. za nove tipove vozila, a stupio je na snagu za sve vrste u rujnu 2018. godine.
DS je predvidio novu normu: svi njegovi modeli već su odobreni i zadovoljavaju novu Euro 6.2 normu.
U smislu emisije NOx, vozila opremljena motorima Euro 6,2 zadovoljavaju 3-godišnji koeficijent usklađenosti od 1,5 (RDE - Real Motion Emission Measure) do siječnja 2020.
Nova generacija PureTech i BlueHDi motora omogućuju DS da ostane korak naprijed u pogledu sljedeće razine Euro 6 standarda 2020. godine.
U DODATKU
Do stupanja na snagu EURO 6.2
Dva protokola certificiranja postat će obvezna od rujna 2018. godine:
Svjetski standard usklađenog postupka ispitivanja lakih vozila (WLTP) i realnih emisija vožnje (RDE). Prateći standard Euro 6.2, oni zadovoljavaju tri različita cilja:
- smanjiti emisije CO2, glavni staklenički plin odgovoran za klimatske promjene,
- omogućuju korisnicima da bolje predviđaju svoju potrošnju u stvarnom korištenju iz odobrenih podataka,
- kompletna laboratorijska ispitivanja s realnim mjerenjima emisija štetnih tvari za neke vrste zagađivača (na primjer, NOx).

RIJEČNIK POJMOVA
Euro standard
Europske norme o emisijama, najveće su granice emisije onečišćujućih tvari za vozila na cesti koje je postavila Europska unija.
WLTP
WLTP je usklađeni testni postupak za određivanje potrošnje goriva i razine emisija iz automobila.
Ovaj novi postupak WLTP uvest će realnije uvjete testiranja od NEDC-a, kako bi klijentima pružio točne informacije.
Ispitivanja su pod nadzorom tehničkih servisa (UTAC u Francuskoj) temeljena na standardiziranim ciklusima vožnje (vrijeme, brzina, oprema, temperatura itd.), na isti način za sve proizvođače i mjerenje emisija, kao i potrošnja goriva vozila.
RDE
RDE će nadopuniti WLTP, mjerenje onečišćujućih tvari kao što su NOx koje automobil ispušta dok se vozi na cesti.
RDE osigurava da automobili daju nisku emisiju u usporedbi s laboratorijskim testovima, što je značajan korak u testiranju emisija automobila.