-
Od57.658 KM uključujući PDV*Navedene cijene su isključivo informativnog karaktera.Zadržavamo pravo promjene informacija o cijenama bez prethodne najave.
-
Od72.757 KM uključujući PDV*Navedene cijene su isključivo informativnog karaktera. Zadržavamo pravo promjene informacija o cijenama bez prethodne najave.
-
Od56.233 KM uključujući PDV*Navedene cijene su isključivo informativnog karaktera. Zadržavamo pravo promjene informacija o cijenama bez prethodne najave.
-
OdKM uključujući PDV*Navedene cijene su isključivo informativnog karaktera. Zadržavamo pravo promjene informacija o cijenama bez prethodne najave.
-
Od86.243 KM uključujući PDV*Navedene cijene su isključivo informativnog karaktera. Zadržavamo pravo promjene informacija o cijenama bez prethodne najave.
-
Od110.418 KM uključujući PDV*Navedene cijene su isključivo informativnog karaktera. Zadržavamo pravo promjene informacija o cijenama bez prethodne najave.

Najnoviji globalno usklađeni postupak ispitivanja za homologaciju vozila
WLTP
NOVI WLTP PROTOKOL
Pravni propisi se mijenjaju. Najnoviji globalno usklađeni postupak ispitivanja za homologaciju vozila, WLTP, omogućava pristup podacima o potrošnji goriva i emisijama koji su mnogo više u skladu sa stvarnom upotrebom vozila. WLTP protokol postepeno će naslijediti službeni ciklus testiranja NEDC.
DS Automobiles je već donio određene tehnološke odluke prije uvođenja ove uredbe i stoga je spreman za novi protokol o homologaciji, koji će od septembra 2018. godine postati obavezan za sva osobna vozila.


WLTP protokol će se koristiti za homologaciju vozila u okviru Evropske unije. Propisuje novi ciklus ispitivanja i novi postupak za merenje potrošnje goriva, emisije CO2 i zakonom propisanih zagađivača lakih vozila * u standardizovanim uslovima (u laboratoriji).
WLTP će postati obvezan od 1. septembra 2018. za sve osobna vozila i godinu dana kasnije za nova laka komercijalna vozila.
* Putnička i laka komercijalna vozila <= 3,5 tone
ŠTA DONOSI POSTUPAK WLTP-a?
Promjene u standardiziranim postupcima ispitivanja.

OD NEDC DO WLTP
WLTP će posebno omogućiti detaljniju ilustraciju stvarnih uslova upotrebe vozila i tehnologija kojima su vozila opremljena tokom postupka odobrenja tipa.
Za njega su propisani stroži ispitni uslovi i dinamičniji profil vožnje nego za prethodni NEDC ciklus, koji je stupio na snagu 1990-ih. Dizajniran je na osnovu stvarnih podataka o vožnji, dok se testni ciklus NEDC temelji na teoretskim profilima vožnje.
WLTP testni ciklus takođe pruža preciznije podatke, jer uzima u obzir specifikacije svakog pojedinačnog vozila, uključujući svu opcionu opremu, koja može imati značajan uticaj na potrošnju goriva i emisiju CO2.
GLAVNE RAZLIKE IZMEĐU POSTUPAKA
NEDC | WLTP | |
ciklus ispitivanja | Jedinstveni, teoretski ciklus | Dinamički ciklus RDE (stvarna emisija iz vožnje) |
Vrijeme ciklusa | 20 Minuta | 30 Minuta |
Udaljenost | 11 Kilometara | 23, 25 kilometara |
Faze vožnje |
2 faze, 66% vožnja u gradu i 34% vožnja izvan grada |
4 dinamičke faze, 52% vožnja u gradu 48% vožnja izvan grada |
Prosječna brzina | 34 km/ h | 46.5 km /h |
Najveća brzina | 120 km/h | 131 km/h |
Uticaj opcijske opreme | utjecaj na CO2 i potrošnju goriva u NEDC-u se ne uzima u obzir | uzimaju se u obzir dodatne karakteristike (koje mogu varirati ovisno o vozilu) |
Menjač | Prebacivanje brzina je fiksno | Promena brzine izračunava se za svako vozilo |
Ispitna temperatura | mjerenja između 20-30 ° C | Mjerenja na 23 ° C, vrijednosti CO2 korigovane na 14 ° C |
MJERENJA U STVARNIM USLOVIMA VOŽNJE
Od septembra 2018. godine, pored protokola WLTP, proizvođači će morati mjeriti emisije u stvarnim uslovima vožnje prema RDE (Real Driving Emissions) ciklusu, za sva vozila koja se prodaju unutar Europske unije, kao i u Švicarskoj, Turskoj, Norveškoj, Lihtenštajnu, Izrael i Irska.
DS takve testove izvodi pomoću posebnog uređaja PEMS (prenosni sistem za merenje emisija).