Istorija DS
Legendarni DS
Futuristička elegancija, čiste linije, tehnološka sofisticiranost … Već na svojoj prvoj prezentaciji na salonu automobila 1955. godine u Parizu, DS 19 ubrzao je otkucaje srca svih posjetitelja.
Rođena je vječna strast
Kreatori
"Pierre Boulanger, vizionar"



Po zanimanju inženjer, blizak prijatelj porodice Michelin i generalni direktor Citroëna, 1938. godine pokrenuo je projekt VGD (vozilo za masovnu proizvodnju) koji je 17 godina kasnije odnosno 5 godina nakon njegove smrti stvorio model DS 17.

FLAMINIO BERTONI
umjetnik i kipar"
Talentirani italijanski kipar, stilista i umjetnik bio je na čelu dizajnerskog odjela Citroën od 1932. do 1964. godine. Bertoni je dizajnirao i isklesao aerodinamičke i futurističke linije kultnog vozila 20. stoljeća: DS 19.



ANDRÉ LEFÈBVRE
Talentirani inženjer
Zrakoplovni inženjer i testni pilot André Lefèbvre je svu veličinu svog talenta pokazao u dizajniranju modela DS 19. Sa prednjim pogonskim točkovima, aerodinamičkim oblikom, lakoćom i niskim težištem, DS 19 postao je prava uspješnica u automobilskom svijetu.

U salonu 1955. godine na scenu je stupio kultni proizvod koji je obilježio drugu polovinu 20. vijeka.
U četvrtak, 6. oktobra 1955. godine, posetioci, novinari i takmičari zapanjeno su gledali u vozilo koje je zasjenilo sve ostale. Njegove futurističke linije i avangardne tehnologije radikalno su promijenile svijet automobilizma i dizajna. Do kraja tog dana prodato je čak 12.000 DS 19 ... Deset dana kasnije, kada je salon zatvorio vrata, već je primljeno 80.000 ozbiljnih narudžbi!
1956 - 1959: DS smelo teži da osvoji svet


Dva nova modela, karavan verzija, četiri potpuno nove boje karoserije i nekoliko manjih estetskih popravki bili su garancija vječne strasti.
Model DS sastavljen je izvan Francuske i izvezen u većinu zemalja zapadnog svijeta, što ga je učinilo globalnim vozilom i prije nego što je taj pojam uopće bio poznat.
DS POSTAJE MODA PRESTIGA
1959. - glavni udarac



Model je bio dostupan isključivo u crnoj boji, sa pregradom između putnika i vozača, sa sivim unutrašnjim oblogama i zadnjim sjedalom od kože i tkanine, interfonom, auto radioom i telefonom uz doplatu. Već pri lansiranju, DS 19 Prestige se nametnuo kao vozilo za uglednike.
NIZ POBJEDA U MONTE-CARLO RALLY-u

DS sedan za duga putovanja takođe je preuzeo vodeću ulogu u kategoriji motosporta.
DS 19 je zablistao na svom prvom pojavljivanju i postao prvo francusko vozilo koje je pobijedilo u kategoriji 1300-2000 cm3, završivši sedmo u reliju Monte Carlo 1956. Nakon toga uslijedio je dugi niz pobjeda. 1959. zauzeo je prvo mjesto u ukupnom poretku i izborio još jednu pobjedu u prvenstvu konstruktora. 1966. godine verzija DS 21 osvojila je i veliku titulu, što je bio vrhunac njene karijere.
DS je zadržao vođstvo i dodatno ojačao prednost u odnosu do konkurencije.
Novi kabriolet, novi motori, nova oprema, nova aerodinamika, nove mogućnosti: samo je DS mogao prestići DS.

NOVI PREDNJI, NOVI POGLED
DS 21 s motorom od 2.175 cm3 i 109 konjskih snaga razvio je najveću brzinu od 175 km / h 1965. godine. 1967. godine DS je nabavio novi prednji kraj i uveo dodatna usmjerena svjetla u standardnu opremu kao važnu sigurnosnu inovaciju. DS je od tada osvijetlio unutrašnjost zavoja i prije nego što je u njega ušao.



Nakon završetka 20 godina javne vlasti, DS se posljednju počast poklonio u srpnju 1975.
1970. i 1971. promjene na DS vozilu bile su posebno usmjerene na prijenos snage. U početku je standardno bio opremljen 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, a godinu dana kasnije i 3-stupanjskim automatskim mjenjačem. 1972. godine DS 21 naslijedio je DS 23 (2.347 cm3, 141 konjska snaga i gotovo 190 km / h). Ovo je bila zadnja ili gotovo zadnja inovacija DS modela. Mnogi vjeruju da je SM produžetak DS modela.
JEDINSTVENI DS CABRIOLET
1960. - rođena je zvijezda



Čiste linije, izvrsna završna obrada, kožne presvlake i od 1964. godine dodatna svjetla i ekskluzivni ukrasni poklopci kotača: DS Cabriolet je bio remek-djelo Henrija Chaprona.
Dublja sedišta, podignuti nasloni, ekskluzivni kožne presvlake: DS Pallas ponudio je nikad viđen kvalitetan dizajn.
ŠARMANTNI DS PALLAS
Divan naslednik francuskog prestiža
Kromirane trake i stražnja svjetla, ekskluzivni ukrasni poklopci kotača i dodatna svjetla: ovo je bilo vozilo sa suptilnom znakom prestiža.
PREDSJEDNIČKI DS, AMBASADOR

Službeno vozilo Francuske, koje je odabrao general de Gaulle, nosilo je s velikim ponosom sve svjetske vođe.
Svečano vozilo, koje je naručio ured francuskog predsjednika, isporučeno je u Jelisejsku palaču u jesen 1968. Prema tehničkim specifikacijama, ova limuzina bila je duža od Lincolnovog predsjednika Sjedinjenih Država. Dužina mu je bila 6,53 metra.
MODEL SM
Simbol zlatnog doba



Model SM, predstavljen na autosalonu u Ženevi 1970. godine, bio je francuski GT kojeg je svijet automobila čekao. Futurističke linije, kvaliteta DS modela i šestocilindrični motor u obliku slova V: ovo je bilo oličenje duha DS-a.

2015, LANSIRANJE MARKE DS
DS, koji je zvanično postao marka 1. juna 2014. godine, jasno pokazuje svoju ambiciju: francuski automobil želi ponovo biti među premium brendovima. DS zadržava vrijednosti inovativnosti i vidljivosti naslijeđene iz DS-a iz 1955. U svojoj lansiranoj 2015. godini, marka slavi 60. godišnjicu originalnog DS modela i predstavit će svoj potpis „DS AUTOMOBILI, DUH AVANT-GARDE“ na sajam automobila u Ženevi. ", koji izražava stanje duha marke DS.
DIVINE DS, BLIZINA BUDUĆNOSTI

Odraz brenda DS: savršeni spoj sofisticiranosti i tehnologije.
Automobil DIVINE DS, predstavljen na salonu automobila u Parizu u septembru 2014. godine, suština je marke DS i njene budućnosti.
Ovaj manifest stila kombinira sofisticiranost s tehnologijom, jer će marka DS uvijek biti na čelu dizajna, tehnološkog proizvoda i automobila prepoznatljivog po svojoj natprosječnoj udobnosti vožnje, sofisticiranosti do najmanjih detalja i dragocjenim materijalima.
Istorija DS-a se nastavlja!