ALLER AU CONTENU
Kontaktirajte nas
Za sva pitanja ili probleme obratite se DS odjelu za odnose s klijentima:

- nazovite DS odjel za odnose s klijentima na telefon +387 33 274 400 od ponedjeljka do petka od 8 do 17 sati i subotom od 9 do 15 sati.

- ili poštom:

 

DS Store Sarajevo DS AUTOMOBILES AUTO CENTAR BETANIJA d.o.o

Alipašina b.b.

Sarajevo 71000

 

Pozivamo vas da unesete svoj zahtjev u nastavku.

DS stručni savjetnik će Vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

Mirenje sporova

Kompanija Médiation CMFM odabrana je za izmiritelja (medijatora) potrošačkog spora sukladno odluci CECMC-a (Komisija za ocjenjivanje i kontrolu mirenja (medijacije) potrošača) od 30. juna 2017. godine.

 

Kompanija Médation CMFM će intervenirati u mirnom rješavanju sporova između potrošača/kupca i marke DS AUTOMOBILES.

 

U slučaju spora između strana za koji je odgovoran proizvođač (npr. kvaliteta proizvoda ili usluge), strane će nastojati riješiti spor sporazumno.

 

U slučaju da se spor ne riješi sporazumno, sukladno članu L.211-3 Zakona o zaštiti potrošača, kupac/potrošač se obavještava da ima mogućnost, prije nego se eventualnog obrati nadležnom sudu i nakon podnošenja pisnog prigovora DS odjelu za odnose s klijentima, čija je adresa navedena pod tabulatorom »Kontaktirajte nas«, besplatno koristiti usluge izmiritelja navedenog na popisu izmiritelja koji je pripremila Komisija za ocjenjivanje i kontrolu mirenja potrošača sukladno s članom L.615-1 Zakona o zaštiti potrošača, kako slijedi:

 

- putem formulara dostupnog na web stranici www.mediationcmfm.fr

 

- poštom na adresu: Médiation Cmfm, 19 Avenue d'Italie - 75013 Paris

 

 

Potrošač ima pravo prihvatiti ili odbiti rješavanje spora izmirenjem, a u slučaju rješavanja spora izmirenjem svaka strana ima pravo prihvatiti ili odbiti rješenje koje je predložio izmiritelj.

 

U slučaju da ne dođe do mirnog rješenja spora, korištenja usluga izmiritelja ili prihvaćanja rješenja koje je predložio izmiritelj od strane klijenta, spor između kupca/potrošača i marke DS AUTOMOBILES bit će dostavljen na razmatranje sudu u skladu s propisima običajnog prava. 

 

U slučaju da se spor između marke DS AUTOMOBILES i poslovnog korisnika ne može riješiti mirnim putem, predmet se ne može predati izmiritelju te su za rješavanje spora izričito nadležni sudovi kod kojih imaju društva registrirano svoje sjedište. Ovaj novi postupak rezultat je preuzimanja evropske direktive o vansudskom rješavanju potrošačkih sporova od 1. januara 2016., koja od stručnjaka zahtijeva da svojim potrošačima ponude besplatan postupak mirenja koji se može zatražiti poštom ili putem interneta.

 

Za više informacija, pozivamo vas da posjetite web stranicu Médation CMFM klikom na link: www.mediationcmfm.fr.