ALLER AU CONTENU
TECHNOLOGIES ECO-PERFORMANTES

EKOLOŠKI PRIHVATLJIVE TEHNOLOGIJE

ISTRAŽIVANJA I INOVACIJE MARKE DS AUTOMOBILES

Zahvaljujući našim ekološki prihvatljivim tehnologijama, naš pristup postizanju održivog razvoja u području mobilnosti usmjeren je na smanjenje emisije stakleničkih plinova, zaštitu prirodnih resursa i razvoj novih ekološki prihvatljivih načina mobilnosti.

E-TENSE TEHNOLOGIJA

Elektrifikacija marke DS Automobiles

Dizajniran za budućnost, E-TENSE utjelovljuje vrhunski užitak u vožnji, maksimalnu efikasnost s regeneracijom energije i nesmetanu mobilnost bez obzira na buduće propise. E-TENSE tehnologija koja se globalno smatra referentnom u području električnih pogona, prisutna je u svim novim električnim modelima DS Automobiles.  Utjelovljuje našu želju da od 2024. godine postanemo 100% električna marka. 

Tehnologija inspirirana Formulom E

Na osnovu našeg iskustva stečenog sudjelovanjem u prvenstvu Formule E i dvostruke titule svjetskog prvaka, u naše električne i priključne hibridne modele ugradili smo tehnologije koje su proizašle iz automobilskog sporta, kao na primjer rekuperacija energije tokom kočenja. Naši modeli rođeni su za efikasnost i otvaraju vam nove horizonte za vožnju sa stilom.

UPOZNAJTE NAŠ IZBOR E-TENSE

NAŠI BENZINSKI MOTORI PURETECH

Kompaktniji, snažniji i lakši

S benzinskim motorima PureTech možete kontrolirati potrošnju dok istovremeno povećavate performanse vašeg DS vozila. 

Naši su inženjeri uspjeli značajno smanjiti potrošnju goriva smanjenjem mase i dimenzija naših motora te ugradnjom inovativnih materijala s niskim koeficijentom trenja.

Čistiji motori

Smanjenjem mase i dimenzija naših motora, kao i ugradnjom inovativnih materijala s niskim koeficijentom trenja, naši su inženjeri uspjeli značajno smanjiti potrošnju goriva, a time i emisiju CO₂ po vozilu.
Filter krutih čestica najnovije generacije

Svi DS benzinski motori PureTech opremljeni su filtrom čestica najnovije generacije (FAP) koji efikasno obrađuje emisije čestica iz benzinskih motora s direktnim ubrizgavanjem.

FAP tehnologija se automatski aktivira pri pokretanju motora i uklanja više od 75% čestica po broju.

 

 
Trocilindarski i četvorocilindarski motori PureTech
Kompaktniji i lakši trocilindarski motori pružaju do 1,5 litara manju potrošnju goriva na 100 km i do 25% nižu emisiju CO₂ u usporedbi s četvorocilindarskim motorom iste snage, zadržavajući pritom visoku razinu akustične udobnosti i optimalne užitke u vožnji. Naši četvorocilindarski benzinski motori PureTech 180 i PureTech 225 koji kombiniraju snagu i optimalnu efikasnost, opremljeni su novom generacijom turbokompresora visokih performansi. 
STOP & START
Održivo kontrolirajte potrošnju goriva i značajno smanjite emisije CO₂ zahvaljujući tehnologiji Stop & Start, također poznatoj kao sistem automatskog zaustavljanja i ponovnog pokretanja. Ova funkcija automatski prebacuje motor u stanje pripravnosti kada se vaše vozilo privremeno zaustavi. Time se smanjuje potrošnja goriva u gustom gradskom prometu u prosjeku za 15% u odnosu na klasično vozilo. 

NAŠI BLUEHDI DIZEL MOTORI

Kombinacija efikasnosti i užitka u vožnji

BlueHDi tehnologija karakteristična je za našu ponudu dizel motora opremljenim sistemom za kontrolu emisija najnovije generacije. 

Naši četvorocilindarski dizel motori BlueHDi dostupni su u dva različita modela: 130 S&S i 180 S&S.

Sistem za smanjenje zagađenja najnovije generacije

Svi naši BlueHDi dizel motori opremljeni su sistemom za uklanjanje štetnih tvari koje nastaju izgaranjem dizel goriva: neizgoreni ugljikovodici (HC), ugljični monoksid (CO), dušikovi oksidi (NOx) i krute čestice.
Smanjenje zagađenja u tri koraka
1. KORAK
Oksidacijski katalizator pretvara neizgorene ugljikovodike (CH) i ugljični monoksid (CO) u vodu (H2O) i ugljični dioksid (CO2).
2. KORAK

SCR katalizator (selektivna katalitička redukcija) uklanja 90% dušikovih oksida (NOx) pretvarajući ih u vodu i dušik zahvaljujući AdBlue® aditivu.

 

3. KORAK

Filter krutih čestica uklanja do 99,9% čestica po broju.

 

EFIKASNA RJEŠENJA
AdBlue®
AdBlue® je netoksična i ekološki prihvatljiva mješavina vode i uree koja pretvara 85% zagađujućih dušikovih oksida u vodenu paru i bezopasni dušik. Dolijevanje aditiva AdBlue® u rezervoar za aditiv koji se nalazi u prtljažniku ili pored otvora rezervoara za gorivo, provodi se na isti način kao i točenje goriva. Punim rezervoarom AdBlue® aditiva možete prijeći 20.000 km. 
STOP & START
Održivo kontrolirajte potrošnju goriva i značajno smanjite emisije CO₂ zahvaljujući Stop & Start tehnologiji. Ova funkcija automatski prebacuje motor u stanje pripravnosti kada se vaše vozilo privremeno zaustavi. Time se smanjuje potrošnja goriva u gustom gradskom prometu u prosjeku za 15% u odnosu na klasično vozilo. 

WLTP POSTUPAK

Realnije vrijednosti potrošnje

Novi globalno usklađeni ispitni postupak WLTP (Worldwide Harmonized Light vehicles Test Procedure) je protokol za homologaciju vozila unutar Evropske unije koji definira novi ispitni ciklus i novi postupak mjerenja potrošnje goriva, emisije CO2 i zakonski definirane štetne ispušne plinove lakih vozila (i) osobna vozila i laka komercijalna vozila < = 3,5 tona   u normiranim uvjetima (u laboratoriju).

 

WLTP protokol zamijenit će prethodni postupak homologacije (NEDC) koji je stupio na snagu 1992. godine. Od septembra 2017. dalje svi novi modeli u prodaji imaju WLTP homologaciju.  Od septembra 2018. dalje sva novo prodana vozila imaju i WLTP homologaciju. Najnoviji laboratorijski ispitni protokol će biti dopunjen mjerenjima emisija štetnih ispušnih plinova u realnim uvjetima vožnje: RDE (Real Driving Emission).

 

Zahvaljujući novom WLTP protokolu, potrošačima će biti dostupne još točnije informacije o potrošnji goriva i emisija CO2 njihovog vozila.

DS AUTOMOBILES I NOVI WLTP PROTOKOL

S aspekta emisija dušikovih oksida (NOx) vozila DS Automobiles s motorom Euro 6.2 tri godine prije dostižu koeficijent usklađenosti 1,5 (mjerenja emisija u realnim uvjetima vožnje (RDE – Real Driving Emission)), koji je propisan 2020. godine zakonskom regulativom Euro 6d.

 

Zahvaljujući promišljenim tehnološkim odlukama donesenim i prije uvođenja uredbe (SCR za dizel motore i FAP za benzinske motore), naša su vozila već dobila homologaciju prema WLTP protokolu (od septembra 2018. dalje obavezan za sva osobna vozila) koji dosta bolje prikazuje realne vozne uvjete klijenata.

 

Svojim klijentima posvećujemo maksimalnu pažnju. Iz tog razloga uvijek podržavamo uvođenje procesa koji efikasnije ilustriraju realne vozne uvjete naših klijenata i nastojimo biti ispred novih protokola kako bismo održali tehnološku prednost.

Na našoj web stranici već od 2016. godine objavljujemo podatke o potrošnji naših modela, a od marta 2018. također i vrijednosti emisija dušikovih oksida (NOx) u realnim uvjetima vožnje, prema protokolu razvijenim zajedno s dvije nevladine organizacije (T&E i FNE) i pod kontrolom neovisne vanjske grupe (Bureau Veritas).

KOJE PROMJENE UVODI WLTP ?

Promijenjeni standardizirani ispitni postupci

  • Mjerenje emisija u svrhu planiranja prilagođavanja za osobna vozila
  • Duže prijeđena razdaljina između ciklusa
  • Izvođenje testova kod veće brzine
  • Dinamičnije i realnije ponašanje vozila tokom vožnje
  • Duže trajanje ciklusa
Du NEDC à WLTP

Novim protokolom WLTP posebno će se moći detaljnije prikazivati realne uvjete vožnje i tehnologije kojima su vozila opremljena tokom postupka homologacije. Za njega su bili propisani stroži ispitni uvjeti i dinamičniji profil vožnje od prošlog NEDC ciklusa koji je stupio na snagu 90-tih godina prošlog stoljeća. Dizajniran je na temelju stvarnih podataka o vožnji, dok se NEDC ispitni ciklus temeljio na teoretskim profilima vožnje.

 

WLTP ispitnim ciklusom također se dobivaju točniji podaci, jer uzima u obzir specifikacije svakog pojedinačnog vozila uključujući svu opcijsku opremu koja može značajno utjecati na potrošnju goriva i emisije CO2. WLTP vrijednosti su u nekim slučajevima veće od NEDC vrijednosti za isto vozilo.  To ne znači da je potrošnja goriva slabija, već se jednostavno novo mjerenje temelji na strožem i dužem ispitnom ciklusu koji također bolje prikazuje realne uvjete u vožnji.

NEDC u usporedbi s WLTP
NEDC WLTP
Ispitni ciklus

Jedan sam ispitni ciklus

 

Dinamični ciklus koji realnije prikazuje stvarne uvjete vožnje
Trajanje ciklusa 20 minuta 30 minuta
Razdaljina ciklusa 11 kilometara 23,25 kilometara
Faze vožnje 2 faze, 66% gradska vožnja i 34% izvangradska vožnja 4 dinamičnije faze, 52% gradska vožnja i 48% izvangradska vožnja

Prosječna brzina

 

34 km/h 46,5 km/h
Najveća brzina 120 km/h 131 km/h
Utjecaj individualnih opcija NEDC ciklus ne uzima u obzir utjecaj na emisije CO2 i energetsku efikasnost Uzimaju se u obzir dodatne karakteristike (koje mogu biti drugačije za različite modele)
Mijenjanje brzina Fiksno mijenjanje brzina Točke mijenjanja brzina su preračunate za svako pojedinačno vozilo
Temperature na testu

Mjerenja obavljena između 20 i 30 °C

 

Testovi se obavljaju na 23 °C, ispravke za CO2 se izvode na 14 °C

EMISIJE U REALNIM UVJETIMA VOŽNJE

Real Driving Emissions - RDE

Od septembra 2018. dalje, uz WLTP homologacijski protokol, proizvođači će također morati mjeriti emisije svojih modela u realnim uvjetima vožnje po RDE ciklusu (Real Driving Emissions), odnosno za sva vozila koja će se prodavati unutar Evropske unije, kao i u Švicarskoj, Turskoj, Norveškoj, Lihtenštajnu, Izraelu i u Irskoj.

 

Na RDE testovima će se emisije štetnih ispušnih plinova, kao što su dušikovi oksidi (NOx) i fine čestice prašine, izmjeriti na otvorenoj cesti za realističnije podatke.

Česta pitanja
ŠTA ZNAČI WLTP?

WLTP je skraćenica za »Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure« (globalno usklađeni ispitni postupak za osobna vozila i laka komercijalna vozila).

 

S ovim novim ispitnim postupkom će se moći izvesti realnija analiza potrošnje goriva i emisija CO2 vozila. Od septembra 2018. dalje, WLTP protokol će biti obavezan za sva prvi put registrirana vozila. WLTP protokol će postepeno naslijediti zvanični NEDC ispitni ciklus (New European Driving Cycle).

 

ŠTO JE WLTP VOZNI CIKLUS?

Potrošnja goriva i emisije vozila uvijek ovise o stilu vožnje svakog pojedinca, zato su za potrebe WLTP standarda pribavljeni brojni podaci iz cijelog svijeta. Podaci su korišteni za određivanje četiri karakteristične faze s četiri prosječne brzine: mala, srednja, visoka i vrlo visoka.

 

Tokom svake faze se na različite načine izvode mjerenja različitih situacija (kočenje, ubrzavanje, zaustavljanje) čime se ilustriraju situacije u svakodnevnoj vožnji. Kombinacija navedenih faza naziva se »ciklus vožnje«.

 

Potrošnja goriva prikazana je za četiri različite situacije zajedno s kombiniranom ukupnom vrijednošću za benzinska, dizel, hibridna i priključna hibridna vozila.

ŠTA ZA MENE ZNAČI WLTP?

Stupanjem na snagu WLTP uredbe, vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO2, navedene u opisnoj dokumentaciji vozila, će znatno detaljnije prikazivati vrijednosti emisija u realnim uvjetima vožnje.

 

WLTP postupak također će uzeti u obzir sve individualne opcije (npr.: zimske gume ili stakleni krov), što će omogućiti dobivanje realnijih vrijednosti na temelju točne konfiguracije vašeg vozila.

 

Budući da će vrijednosti biti realnije, to naravno znači da će vozila s motorom s unutrašnjim izgaranjem pokazivati veće vrijednosti potrošnje goriva i emisija, dok će električna vozila (uključujući priključna hibridna vozila) pokazivati manji domet. Time se može povećati broj vozila koja će biti u obavezi da plaćaju porez na emisije CO2. Vozila s WLTP homologacijom i dalje će se oporezivati prema NEDC ciklusu. Kratkoročno, porezni sistemi koji se zasnivaju na emisijama CO2 neće se mijenjati (porez na emisije CO2, porez na službena vozila).

ŠTA ZNAČI RDE?

RDE je skraćenica za »Real Driving Emissions« odnosno emisije u realnim uvjetima vožnje. Novi ispitni postupak omogućuje mjerenje emisija štetnih ispušnih plinova kao što su dušikovi oksidi (NOx) i fine čestice prašine.

 

Kao što mu ime sugerira, RDE mjerenja se izvode na otvorenoj cesti u realnim uvjetima vožnje, a ne u laboratoriju. Mjerenja emisija izvodi inteligentni prijenosni uređaj nazvan PEMS (Portable Emissions Measurement System) koji se tokom testa pričvršćuje na zadnji dio vozila.

ŠTA ZNAČI EURO 6?


Euro 6 je trenutno važeći standard emisije, koji određuje granične vrijednosti emisije štetnih ispušnih plinova, kojim su definirane gornje granične vrijednosti emisije finih čestica i dušikovih oksida, koje su niže od dosadašnjeg Euro 5 ekološkog propisa.

 

U septembru 2018.(i) Važi za nova vozila. Za nove tipove vozila će novi emisijski standardi stupiti na snagu godinu dana ranije   Euro 6 ekološki propis ulazi u drugu fazu kao standard Euro 6.2. U usporedbi s prethodnom fazom naredni standard će određivati još niže granične vrijednosti emisija finih čestica prašine za vozila opremljena benzinskim motorom.

ŠTA JE SELEKTIVNA KATALITIČKA REDUKCIJA?
Za dodatno smanjenje vrijednosti emisija štetnih ispušnih plinova vozila, u ispušne sisteme dizelskih vozila dodatno se ulijeva tekući amonijak nazvan AdBlue®. Selektivna katalitička redukcija (Selective Catalytic Reduction - SCR) s AdBlue® sredstvom smanjuje emisije dušikovih oksida (NOx) za 90 %. Ostaju samo vodena para, dušik i CO2
OTPUTUJTE JOŠ DALJE
Politika zaštite okoliša
Upoznajte naš program i naše mjere
Potrošnja pri upotrebi
Izmjerite prosječnu potrošnju vašeg vozila