Formula E

DS Automobiles i PENSKE AUTOSPORT

Nakon postavljanja brojnih rekorda sa svojim trkaćim automobilom druge generacije DS E-TENSE FE, DS Automobiles je ušao u partnerstvo s timom PENSKE AUTOSPORT za naredne četiri sezone Svjetskog prvenstva ABB FIA Formula E.
Tim DS PENSKE Formula E angažirao je dva nova renomirana vozača, Maximiliana Günthera i Taylora Barnarda, najmlađeg talenta u historiji Formule E.

 

DS Automobiles nije samo ključni akter u energetskoj tranziciji, već i jedan od prvih proizvođača koji su ušli u Formulu E s timom DS Performance. Sportska divizija DS Automobiles danas je odlučna smanjiti svoj utjecaj na okoliš i stoga je započela proces sticanja ekološke akreditacije s tri zvjezdice.

 

 

DS PERFORMANCE

DS Automobiles osnovao je svoj sportski odjel DS Performance s jasnom ambicijom stjecanja potrebnog iskustva za ubrzavanje svoje elektrifikacije i povećanje prepoznatljivosti.

 

Nastavljajući ovaj pristup, naš potpuno novi trkaći automobil DS E-TENSE FE25, koji je razvio odjel DS Performance, prenijet će iskustva s trkaćih staza na novu generaciju električnih automobila. U suradnji s timom PENSKE AUTOSPORT, brend DS Automobiles želi ponovno osvojiti dvije dvostruke titule (među vozačima i timovima), koje je osvojio 2019. i 2020. godine.

 

Danas tim ima vrlo jasne ciljeve: nastaviti ostvarivati izvrsne rezultate u kvalifikacijama, poboljšati tempo u utrkama, etablirati se među vodećima u seriji i osvojiti što više mjesta na postolju.

DS E-TENSE FE25

Najbrži 100 % električni trkaći automobil u FIA prvenstvu ubrzava od 0 do 100 km/h za manje od 2 sekunde. Trkaći automobil, u najnovijoj potpuno crnoj boji, savršeno utjelovljuje stilske principe brenda DS Automobiles i, prije svega, svjedoči o izvanrednom tehnološkom iskoraku. 
Njegova konstrukcija je čvršća, robusnija i aerodinamičnija, što je idealno za utrkivanje neposredno uz točkove drugog trkaćeg automobila.
Opremljen je Hankook iON gumama, koje su izrađene od 35% recikliranih i održivih materijala (+9% u odnosu na specifikaciju 3. generacije) i optimizirane za sve vremenske uvjete, pružajući 5 do 10% bolje prianjanje.

Treća generacija Evo

U usporedbi s trećom generacijom, trkaći automobil DS E-TENSE FE25 je također snažniji (maksimalna brzina od 280 km/h na gradskoj stazi) i nudi otprilike 2% veću energetsku efikasnost tijekom utrke, zahvaljujući regenerativnom kočenju u kombinaciji s pogonom na sva četiri točka (u načinu 350 kW). Opremljen je novim pogonskim agregatom koji je efikasniji od svog prethodnika i pruža veću udobnost vožnje, razvijajući 250 kW na prednjim točkovima i 350 kW na zadnjim točkovima, ukupno 600 kW.

Performanse i efikasnost

Pogonski agregat razvijen od strane DS Performance:

  • Pogon na sva četiri točka s 350 kW
  • Prednji motor (250 kW) i zadnji motor (350 kW)
  • Maksimalna snaga: 350 kW (476 KS)
  • Najveća brzina: 280 km/h (optimizirano za urbana trkališta)
  • Ubrzanje 0 do 100 km/h: manje od 2 sekunde
  • Električni kočioni sistem na sva 4 točka (Brake-By-Wire)
  • Povrat energije tijekom kočenja: 600 kW
  • 50% energije korištene tijekom utrke proizlazi iz regenerirane energije tijekom kočenja.
 
Izdržljivost

Prema dobavljaču, baterije Evo 3. generacije su najnaprednije i najizdržljivije koje su ikada proizveli, budući da sadrže minerale iz ekološki odgovornih izvora, a njihove će se baterije na kraju životnog vijeka ponovno upotrijebiti i reciklirati.

 

Na taj će se način za konstrukciju karoserije trkaćeg automobila po prvi put koristiti lan i reciklirana karbonska vlakna. Uz reciklirana karbonska vlakna automobila 2. generacije (Gen2), ukupna količina korištenih čistih karbonskih vlakana je smanjena.

 

Ugljični otisak Evo 3. generacije izmjeren je prvi put tijekom faze projektiranja, što nam je omogućilo da dokumentiramo sve poduzete mjere za smanjenje tok otiska i efikasno smanjimo njegov utjecaj na okoliš, dok će sve neizbježne emisije biti kompenzirane kao dio obaveze Formule E za ugljičnu neutralnost.

 
U prvom planu tehnološkog napretka

Trkaći automobil DS E-TENSE FE25, razvijen od strane tima DS Performance, sportskog odjela DS Automobiles, bit će glavni adut tima DS PENSKE i njegovih vozača, Maximiliana Günthera i Taylora Barnarda, najmlađeg talenta u historiji Formule E.

 

Kroz novo partnerstvo s timom PENSKE AUTOSPORT, brend DS Automobiles planira nastaviti svoj pobjednički niz i osvajanje titula, postavljajući nove rekorde u prvenstvu, što je izvrstan izvor uspješne suradnje u istraživanju i razvoju.

 

Natjecateljski sport stvara automobilske inovacije

Zbog svoje odvažnosti i želje za stvaranjem automobila budućnosti, DS Automobiles ambiciozno crpi inspiraciju iz trkaćih tehnologija i prenosi ih na svoje izvanredne modele.

Svako tko uspije besprijekorno prenijeti znanje iz Formule E na serijske automobile zaista ima avangardni duh.

VOZAČI
DS PENSKE

Brend DS Automobiles započeo je potpuno novo poglavlje u svom sudjelovanju u prvenstvu Formule E, ulaskom u partnerstvo s jednim od najvećih imena u motosportu: PENSKE AUTOSPORT.

 

Od 11. sezone nadalje, DS PENSKE Formula E će surađivati s najprestižnijim vozačima u prvenstvu. To su Maximilian Günther iz Njemačke i Taylor Barnard, najmlađi britanski vozač.

 

Brend DS Automobiles, zajedno s timom PENSKE AUTOSPORT i vozačima, Maximilianom Güntherom i Taylorom Barnardom, postavio si je za cilj osvajanje novih titula prvaka, a također planira nastaviti prenositi tehnologiju na svoje nove kreacije koje će biti isključivo električne.

SVJETSKO PRVENSTVO ABB FIA Formula E

Sažetak 11. sezone

Jedanaesta sezona serije utrka električnih trkaćih bolida, koja proizvođačima omogućuje kontinuirani razvoj tehnologija koje će se uskoro naći u električnim automobilima, obuhvatila je šesnaest utrka širom svijeta.

 

U konačnom plasmanu prvenstva, tim DS PENSKE završio je na petom mjestu među timovima. Među vozačima, Jean-Éric Vergne je završio na šestom mjestu sa dva plasmana na postolje. Iako je Maximilian Günther u svojoj prvoj sezoni s timom DS Automobiles osvojio dvije pobjede i dvije najbolje pole pozicije, završio je prvenstvo na 10. mjestu.

 

Sada su svi pogledi uprti u 12. sezonu Svjetskog prvenstva ABB FIA Formula E, koja počinje službenim testovima 27. oktobra u Valenciji, a prva trka će se održati 6. decembra u Sao Paulu.

PRAVILA I PRAVILNIK

Osnovna pravila svjetskog prvenstva ABB FIA Formule E

Propisi određuju broj krugova koje vozači moraju odvoziti u svakoj utrci, što utječe na strategiju timova. Kako bi se održala dosljednost u prijelazu na krugove, prekidi utrke od strane Safety Cara i Full Course Yellow sada će se kompenzirati dodatnim krugovima, koji će zamijeniti funkciju dodatnog vremena utrke.
Format kvalifikacija
22 vozača bit će podijeljena u dvije grupe. Četiri najbrža vozača po vremenu iz svake grupe natjecati će se u izravnom eliminacijskom meču. 
Brže nego ikad prije
Trkaći automobil Gen 3 razvijat će 350 kW snage u kvalifikacijama i 300 kW tijekom utrke. 
Više konkurencije
Prekidi utrke od strane Safety Cara i Full Course Yellow sada će se kompenzirati dodatnim krugovima. 

Zbirka dostignuća

DS Automobiles, proizvođač s najviše titula osvojenih u Formuli E

U nastavku možete vidjeti rezultate utrka u sezoni 11
SEZONA
TIMOVI
TRKE
POBJEDE
POBJEDNIČKA POSTOLJA
STARTNE POZICIJE
2015-2016
DS VIRGIN RACING
10
1
4
4
2016-2017
DS VIRGIN RACING
12
2
6
2
2017-2018
DS VIRGIN RACING
12
2
6
0
2018-2019
DS TECHEETAH
13
3
7
3
2019-2020
DS TECHEETAH
11
4
9
5
2020-2021
DS TECHEETAH
15
2
5
3
2021-2022
DS TECHEETAH
16
1
7
4
2022-2023
DS PENSKE
16
1
3
1
2023-2024
DS PENSKE
16
0
4
3
2024-2025
DS PENSKE
16
2
4
2
TOTAL
137
18
55
27

OTPUTUJTE JOŠ DALJE

Električne performanse

Upoznajte elektrifikaciju brenda DS Automobiles.

Tehnologije za udobnost

Da će svaka vožnja biti pravo putovanje.